Pierwsze egzemplarze dotarły!

Dzisiaj, poranną przesyłką kurierską otrzymałem pierwsze dwadzieścia egzemplarzy powieści. Przyznam się, że gdy otworzyłem paczkę i rozłożyłem folię, w pierwszej chwili aż bałem się dotknąć leżących przede mną książek. Moje marzenie, które pielęgnowałem od dzieciństwa, właśnie się spełniło! Własna książka, co prawda nie wydana w renomowanym wydawnictwie z profesjonalną promocją, ale może taka jest droga debiutujących pisarzy w dzisiejszych czasach.

Wkrótce pierwsze egzemplarze pojadą do zamawiających. Dzisiaj też złożę kolejne zamówienie, tym razem na trzydzieści sztuk. Bo lista cały czas rośnie i kolejni chętni czekają.

Dziękuję wam wszystkim i proszę o cierpliwość – każdy otrzyma swoja „Alazzę”.

Skomentuj

