Pierwsze spotkanie autorskie, Bydgoski Klub Fantastyki „Maskon”, 2.12.2016

W piątek, drugiego grudnia, odbyłem pierwsze spotkanie poświęcone promocji „Alazzy”. W nowej siedzibie klubu „Maskon”, w bibliotece przy ulicy Czerkaskiej 11 w Bydgoszczy, miałem przyjemność spotkać się z klubowiczami i opowiedzieć nieco o powieści. Dla mnie osobiście było to tym bardziej ważne spotkanie, że ostatni raz brałem udział w spotkaniu „Maskonu” dobre dwadzieścia lat temu! Niektórych członków nie było wtedy jeszcze na świecie!

czyz1.png

Rozmowa szybko przybrała bardziej swobodny charakter i pomiędzy konkretnymi pytaniami odnośnie powieści, pojawiły się wątki dotyczące ogólnie fantastyki, konwentów i oczywiście RPG. Miłym zaskoczeniem dla mnie była propozycja, bym umieścił jeden egzemplarz „Alazzy” w zbiorach bibliotecznych klubu. Uczynię to z przyjemnością i dumą! To wspaniale, że po tylu latach klub działa i prowadzą go fajmi, młodzi ludzie.

Wszystkich, którzy nie mogli sie pojawić, lub nie wiedzieli o spotkaniu, zapraszam też 13 grudnia na 18.30 do klubu „Tortuga” na kolejne spotkanie autorskie. Mam nadzieję, że do tego czasu dotrą z drukarni kolejne zamówione egzemplarze powieści.

czyz2
Zdjęcia dzięki uprzejmości Konrada
Skomentuj

