Valkiria Network -internetowy patron „Alazzy”.

Z nieukrywaną przyjemnością (i dumą) informuję, że powieść „Alazza ” od dzisiaj posiada patrona internetowego w postaci serwisu „Valkiria Network”. Valkiria znana jest miłośnikom fantastyki od lat, od lat też prowadzona jest twardą, ale łaskawą ręką Admirała Artura ARTUTA Machlowskiego, którego osobiście znam i cenię. Wiele lat temu udzielałem się w serwisie, pisząc informacje i artykuły, a także bezlitośnie dzierżyłem maczugę największego V-trolla. Odchodząc, 1 kwietnia 2004 roku (nie mogłem sobie odmówić primaaprilisowego numeru) zapowiedziałem, że kiedyś wydam powieść. Dzisiaj dotrzymuję obietnicy. I właśnie Artur zgodził się, by jego serwis wspomógł promocję „Alazzy”. Już wkrótce (niebawem! 😉 ) mam nadzieję na V-recenzję, a być może też artykuł lub dwa, przybliżające czytelnikom książkę. Artut, dziękuję! Ku chwale Valkirii!

v_patronat.png

Skomentuj

